Analisi di u statu di sviluppu di u mercatu di l'industria di fabricazione di bagaglii in u 2020

Guidata da u sviluppu ecunomicu glubale è da a dumanda di u mercatu, l'industria di i bagaglii di u mo paese si hè sviluppata rapidamente in l'ultimi dece anni, è a dumanda crescente di u mercatu hà purtatu a maiò parte di e cumpagnie di bagaglii nantu à a pista di u sviluppu rapidu. Da a perspettiva di u mudellu di cummerciale, u mudellu di cummerciale di u mercatu di bagaglii naziunali hè principalmente ODM / OEM, è a catena industriale hè cuncintrata annantu à l'accessori à monte è a funderia midstream. Da a prospettiva di a scala di vendita di l'industria, i ricavi di vendita di e cumpagnie di bagaglii designate in 2019 eranu 141.905 miliardi di yuan, una diminuzione annuale di 1,66%. Da a prospettiva di e dimensioni di u mercatu di i bagaglii, u mercatu di i bagaglii di u mo paese in u 2019 hè di circa 253 miliardi di yuan, un aumentu di 22,64% annuale, è u ritmu di crescita hè davanti à u mondu. Da a perspettiva di u sviluppu regiunale di l'industria, l'industria di i bagaglii in Cina si hè sviluppata in modu più impurtante in e pruvince custiere di u Guangdong, Fujian, Zhejiang, Shandong, Shanghai, Jiangsu, è Hebei è Hunan. L'industria di i bagaglii hà avà furmatu i clusters Huadu, Guangdong, Industriali in Pinghu, Zhejiang è Baigou, Hebei.

A Cina hè un grande produttore di bagaglii, principalmente ODM / OEM

U bagagliu hè un strumentu di magazzinu di bagagli cumunemente adupratu per u nostru viaghju cutidianu. Guidata da u sviluppu ecunomicu glubale è da a dumanda di u mercatu, l'industria di i bagaglii di u mo paese si hè sviluppata rapidamente in l'ultimi deci anni. A dumanda crescente di u mercatu hà purtatu a maiò parte di e cumpagnie di bagaglii à a pista di Sviluppu Rapidu. L'industria di i bagaglii di a Cina hà duminatu u mondu, micca solu u centru di fabricazione glubale, ma ancu u più grande mercatu di cunsumatori di u mondu. Cum'è u primu fabricatore mundiale di bagaglii è borse, a Cina hà millaie di pruduttori di bagaglii è pruduce guasi un terzu di i bagaglii è di i sacchetti di u mondu, è a so quota di mercatu ùn pò esse sottovalutata.

China Bag Manufacturing

Da a perspettiva di u mudellu cummerciale, u mercatu di bagaglii naziunali hè altamente cumpetitivu, u mudellu cummerciale hè principalmente ODM / OEM, è a catena industriale hè cuncintrata annantu à l'accessorii upstream è a funderia midstream. I principali attori di u mercatu di l'industria di fabbricazione di bagaglii di u mo paese sò produttori di trasformazione, produttori prufessiunali è operatori di marche. Attualmente, a maiò parte di l'imprese di bagaglii è di sacchetti in u mo paese sò cuncentrati in i pruduttori di trasfurmazioni. Tali imprese sò generalmente chjuche in scala è numerose, cun valore aghjuntu bassu di i prudutti è una cuncurrenza di mercatu assai feroce. I pruduttori prufessiunali sò di grande scala, anu certe capacità di R&D è di cuncepimentu, è mantenenu ancu i so prudutti di marca. L'operatori di marche di prudutti di bagaglii sò principalmente stranieri, maestru di i ligami R & D, cuncepimentu è vendita cù i più alti margini di prufittu di u pruduttu.

Custom bag manufacturer

U rapidu sviluppu di u mercatu, u ritmu di crescita chì guida u mondu

Da a prospettiva di e vendite di l'industria, i bagaglii sò unu di i sottusettori di l'industria principale di a pelle. Sicondu i dati publicati da l'Associazione Pelletteria China, à a fine di u 2018, ci eranu 1.598 cumpagnie di bagaglii in u mo paese, cù un ingrossu cumerciali di vendita di 150.694 miliardi di yuan, un incrementu annuale di 2,98%. In 2019, i rivenuti di vendita di e cumpagnie di bagaglii secondu i regulamenti eranu 141.905 miliardi di yuan, una diminuzione annuale di 1,66%.

backpack manufacturer

Da a prospettiva di a scala generale di l'industria di i bagaglii, u mercatu di i bagaglii di u mo paese hè enorme è hè statu in un periodu di accelerazione continua in l'ultimi anni. Sicondu e statistiche Euromonitor, da u 2012 à u 2019, a dimensione di u mercatu di l'industria di i bagaglii di u mo paese hè aumentata da 130,2 miliardi di yuan à circa 253 miliardi di yuan, cù un tassu mediu annuale di crescita cumpostu di 9,96%, chì hè davanti à u tassu di crescita mundiale

a8ec8a13632762d018af07ccf4955bfd503dc6b5

A capacità di produzione industriale hè relativamente cuncintrata, è i clusters di l'industria sò evidenti

Sicondu a divisione regiunale, l'industria di i bagaglii in Cina si hè sviluppata in modu più impurtante in e pruvince custiere di Guangdong, Fujian, Zhejiang, Shandong, Shanghai, Jiangsu è Hebei è Hunan. Cum'è u più grande pruduttore di bagaglii di u mondu, i prudutti di bagaglii di a Cina prudutte da queste ottu pruvincie representanu più di l'80% di a quota di mercatu di u paese. In cuntrastu forte, u sviluppu di l'industria di i bagaglii in e vaste regioni centrali è occidentali hè seriamente in ritardu.

Da a perspettiva di e zone di produzione, a capacità di produzione naziunale hè principalmente concentrata in i trè grandi prudutti di bagaglii chì riuniscenu e zone di Shiling in Guangdong Huadu, Pinghu in Zhejiang è Baigou in Hebei; in listessu tempu nascenu mercati prufessiunali cum'è Haining Leather City, Shanghai Hongkou Leather Center, è Guangzhou Leather City. . Questi lochi di raccolta rappresentanu circa 70% di u valore di uscita di bagaglii di u mo paese.

dbb44aed2e738bd49d44b0a1f8f2d4d1267ff9bd

I dati sopratuttu venenu da u "China Bag Manufacturing Industry Production and Sales Demand and Investment Forecast Analysis Report" da l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Qianzhan. In listessu tempu, l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Qianzhan furnisce soluzioni per big data industriale, pianificazione industriale, dichjarazione industriale, pianificazione di parchi industriali è prumuzione d'investimenti industriali.


Tempu di posta: Oct-29-2020