Articulu LOGO persunalizatu di zainu

U metudu di stampa LOGO in a persunalizazione di u zainu hè un prublema spessu incontratu. Per rinfurzà a cultura corporativa è mette in risaltu l'immagine corporativa, a stampa LOGO hè estremamente impurtante. In particulare, u cuncepimentu di alcune imprese hè più cumplessu è deve esse implementatu cù prucessi più difficiuli è più cumplessi. Dopu, u fabbricante Xiamen KingHow Custom Bags vi presenterà diversi metudi di stampa spessu aduprati da i pruduttori di bagaglii.

tjy

1. Stampa di filigrana persunalizata di Backpack, cunnisciuta ancu cum'è stampa, stu metudu di stampa ùn hà in fondu alcunu odore particulari, u so putere di culore hè assai bonu, hà e caratteristiche di forte nascondezza è solidità, resistenza à u lavatu, ecc. Durante a stampa, aduprate acqua codda elastica è culore A polpa hè mischiata inseme. Nisun solvente chimicu hè necessariu quandu lavate a piastra di stampa dopu a stampa, è pò esse lavatu direttamente cù acqua. Stu prucessu di stampa hè generalmente carcu secondu u numeru di culori è a dimensione di l'area di stampa, ma in fondu per via di u so low cost di produzione, u so prezzu di stampa hè ancu assai moderatu.

2. Stampa di trasferimentu termicu persunalizata per i zaini, a maiò parte di i quali sò stampati nantu à i zaini finiti. Ùn ci hè mancu manera di stampà dopu chì u materiale hè stampatu. O u culore di u LOGO di u cliente hè troppu cumplicatu è ùn hè micca faciule da realizà cun serigrafia, dunque questu metudu di stampa hè necessariu.

3. Serigrafia persunalizata per zaini. Questu hè u metudu di stampa u più adupratu in l'industria di i sacchetti. A causa di u so low cost è di fabricazione di piatti à bon pattu, a stampa adotta un metudu di stampa à l'inchiostru. In listessu tempu, pò ancu ottene un effettu tridimensionale è a stampa hè relativamente simplice è rapida. A maiò parte di elli ùn anu micca bisognu di l'assistenza di apparecchiature di stampa à grande scala, basta à sparghje tutti i materiali nantu à u tagliere di stampa, stampà a manu, è asciugà parechje procedure per compie.

4. Ricami: Rispuntendu à a serigrafia, u ricami hè più di alta gamma, è hè generalmente adupratu cum'è impresa per invià clienti o impiegati giel per dà benefici. Perchè u logò ricamatu hà un forte effettu tridimensionale è un aspettu tondu, hè un prucessu di pruduzzione relativamente altu, è u so prezzu hè relativamente più altu.

5. Stampa numerica persunalizata di Backpack, stu metudu di stampa hè adupratu soprattuttu in a stampa di sacchetti di scola per i studienti di a scola primaria, perchè a maiò parte di i sacchetti di scola per i studienti di a scola primaria necessitanu culori più brillanti. Stu metudu di stampa hè cumpletatu da macchinari è attrezzature, aduprendu inkjet di culore digitale, l'efficienza di stampa hè assai alta, adatta per a persunalizazione di zaini cù un breve periodu di custruzzione è un gran numeru. A stampa digitale hè generalmente caricata secondu l'area, dunque u costu di fà carte di grande area hè relativamente altu.


Tempu di u postu: Sep-23-2020