Cumu uttene una citazione precisa per u vostru prughjettu di borsa?

Parechji clienti chì cercanu fabbriche di borse speranu di uttene preventivi accurati u più prestu pussibule per i so zaini à misura. Tuttavia, per diverse ragioni, hè difficiule per i pruduttori di dàvi una citazione assai precisa senza campione o dettagli di borsa. In fatti, ci hè un modu per uttene una citazione più precisa, fighjemu!

yuk (1)

E fabbriche di borse calculanu generalmente u prezzu basatu annantu à u cuncepimentu, u materiale è a dimensione di u saccu. Se u cliente invia solu ritratti à u fabbricante, u fabbricante ùn hè micca sicuru di i dettagli specifici di u pacchettu è ùn pò micca dà una citazione precisa.

yuk (2)

Dunque, se vulete ottene una citazione precisa, u megliu modu hè di invià u pacchettu campionariu à u fabbricante è lasciate chì u fabbricante cita u prezzu reale. Se ùn avete micca un campione fisicu, pudete ancu furnisce un disegnu di cuncepimentu dettagliatu à u fabbricante. U fabbricante pò fà una tavola secondu u vostru cuncepimentu. Dopu chì u campione hè finitu, u prezzu esce.

yuk (3)

Inoltre, hè ancu assai impurtante di circà, perchè pudete avè una idea apprussimata di u prezzu di i sacchetti è evità di esse ingannati da alcuni fabbricanti irregulari chì deliberatamente segnalanu prezzi elevati.


Tempu di posta: Sep-24-2020