Capite u prucessu di produzione di zaini in un minutu

Parlendu di u prucessu di produzzione di zaini, parechje persone ponu pensà chì u prucessu di produzzione di zaini è vestiti hè simile, dopu tuttu, e macchine per cucire sò aduprate per i dui. In fattu, sta idea hè sbagliata. Ci hè una differenza considerableu trà u prucessu di zainu è di vestiti. In cuntrastu, u prucessu di produzzione di i zaini hè assai più cumplicatu di quellu di i vestiti. Ùn parlate micca sciocchezze, lasciami dà un minutu à l'editore per guidà vi in ​​u prucessu di produzzione di zaini.

tyj (1)

Un sacchettu hà un artigianatu unicu è un prucessu inalterabile da u cuncepimentu à a stampatura. Ogni prucessu in u prucessu di produzione influenzerà a qualità di u zainu. In generale, u prucessu di produzzione di u zainu include vari prucessi cum'è selezzione di materiale, prova di campioni, impostazione di campioni, preparazione di materiale, taglio a pressa, taglio di materiale, stampa di materiale, cucitura è imballu. Un zainu hè generalmente assemblatu da decine o ancu centinaie di parti, è a cumplessità di a so pruduzzione hè evidente da sè.

A cucitura hè u prucessu più impurtante in u prucessu di produzzione di zainetti, chì affetta direttamente a qualità di fattura di tuttu u zainu. A Sartoria hè divisa in più in pezza frontale di cucitura, anellu di cucitura, rivestimentu di cucitura, cucitura di materiale di riempimentu, cucitura di tasche laterali, accessori di cucitura, accessori di assemblea, sliders d'installazione, cucitura di pezzi posteriori, è pacchetti integrati di alta vittura Aspettate, ogni prucessu hè assai impurtante. A cuncezzione di zaini speziali richiede ancu l'usu di alcuni prucessi speciali, cum'è u sbuchjulamentu, a cumpusizione, u bordu d'oliu, l'incollatura, i rivetti, i tavuli di disegnu, a spruzzatura, ecc. Per fà zaini di alta qualità, ogni prucessu deve esse strettamente cuntrullatu.

tyj (2)

Tuttu u mondu sà chì quandu pruducerete zaini persunalizati, sceglie una bona fabbrica pò garantisce a qualità di u zainu. KingHow hè una sucietà di bagaglii chì integra cuncepimentu, produzzione è vendita. Cuncepisce persunalizati è OEM per e cumpagnie principali in tuttu u paese. U prucessu di produzione hè cumpletu, assicuranza di qualità, è fiduciale!


Tempu di posta: Sep-24-2020