Perchè a fabricazione di zaini persunalizati hà "MOQ"?

Credu chì tutti scontranu u prublema di a quantità minima d'ordine quandu cercanu i pruduttori per persunalizà i sacchetti di zainu. Perchè ogni fabbrica hà un esigenza MOQ, è chì hè una quantità minima ragionevuli di ordine in l'industria di persunalizazione di i sacchetti?

tyj (4)

A quantità minima d'ordine per i zaini à misura hè generalmente fissata à 300 ~ 1000. Più grande hè a fabbrica, più alta hè a quantità minima di ordine. Ci hè trè motivi principali.

1. Materiali. Quandu a fabbrica acquista materie prime, ci hè ancu una limitazione di quantità d'ordine minima. U materiale principale hà generalmente una quantità minima di ordine di 300 iarde (circa 400 zaini ponu esse fatti). Se fate solu 200 sacchetti, allora u fabbricante deve rimanere Inventariu di i materiali di i prossimi 200 sacchetti;

tyj (3)

2. Costi per stampi persunalizati per zaini è sviluppu per zaini, se fate 100 o 10 000 zaini, avete bisognu di un inseme cumpletu di stampi, un saccu cunvinziunale, sviluppu di campioni è stampi richiedenu 100 $ US ~ 500 costi di muffa, U più chjucu a quantità di ordine , u più spartera di i costi;

tyj (2)

3. Custu di pruduzzione in massa di zaini persunalizati: I sacchetti sò operazioni puramente manuali. Più hè bassa a quantità, più lenta hè a velocità di u persunale di pruduzzione. Appena familiarizatu cù un prucessu, hè finitu. U costu di u persunale hè troppu altu.

tyj (1)

Dunque, u MOQ hè ligatu à u costu. Per u listessu saccu, se fate 100, u costu unicu serà circa 2 ~ 3 volte superiore à 1000.


Tempu di posta: Sep-24-2020